Babyboom

I dag har de varit babyboom hemma på Forsvägen.
Emelie och hennes Vintra, Madde och hennes Malte jag och Nova och brorsan med hans Savannah.
Och Marina och hennes magen med. Så fullt hus i dag med. Men så trevligt vi hade. Satt och pratade förlossnings minnen och massa annat.
Lite bilder från dagen.

Emelie och Vintra, Jag och Nova, Madde och Malte




Efter alla hade åkte hem så åkte jag med mamma och syrran till Jysk där jag köpte en matta och tavlor till Nova´s barnrum. De var så fina med prinsessor på.
Köpte även ett tyg med Hello Kitty på. Ska sy påslakan och örngott till Novas vagn.
Ska sätta fart när Nova har somnat. Jusst nu ligger hon och jollrar på soffan. Älsklingen min.

Ja, får se om MAdde och jag tar Upptåget till Uppsala och shoppar lite i morgon.
Jag fick en massa pengar när jag fyllde i går så nu ska jag shoppa kläder till mej själv. Har ju blivit att jag bara har shoppat till Nova nu. Så nu ska jag införskaffa kläder till mej själv. =) Ska även köpa ett halsband som jag har sett på Guldfynd. Så här ser de ut.

Jag tycker de är så fint.

Nej, nu ska jag mysa med min dotter.



Min älskade dotter. Alltid lika charmig.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Fina bilder.. hon växer o växer ..



Svårt o se vart man ska klicka för att komma till kommentarerna..



Kram

2009-11-05 @ 08:54:50
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0