50 min

I dag var de första gången jag lämnade Cliff själv med Nova. 
Dom var själva i 50 minuter. Efter 30 minuter var jag tvungen att ringa och kolla hur de gick.
De kändes så konstigt att inte ha Nova med. Hon är ju ett med mej.

Varför jag lämnade dom själv var för att jag var med Marina och hämtade en soffa på Berget.
Marina körde med släp för första gången. Och de var inte vilket släp som helst heller de var så jävla långt och brett. Jag har aldrigt sett ett sånt stort släp förr.
Men de gick så bra så. Hon var lite nervös och vågade inte backa och de kan jag förstå.. =)
Äntligen fick hon sin soffa till Celvin´s lekrum. Fint blev de. Den passade superbra.

Nu blir de soffläge restan av kvällen. Mycke bra på TV:n i kväll.
Hej på er

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ja Alexander var ju hemma hos sin farmor o farfar för första gången en hel dag + kväll i lördags när vi var till sandviken med ett gäng gamla vänner o bowlade. Jag var jätte orolig för hur det skulle gå men inte gick det någon nöd på Alexander inte haha! ;) Han hade fullt upp att leka med Lovisa fredriks lillasyster och farmor o farfar.. Så det var skönt att det gick bra. Han ska ju vara där den 5:e dec med när vi ska ut o göra något mysigt jag o fredrik med. Eftersom vi firar 5 år tillsammans den 7:e så då passar vi på att ta det på lördagen innan! :) Eftersom det är helg..

Men det är läskigt endå när man lämnar dom tycker jag. Man känner sig tom på något vis. precis som du skriver är dom ju ett med en. :)



Puss Krams

2009-11-17 @ 14:31:14
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stephanie- Ja de känns så fel när Nova inte var med. Som du säger de kändes tomt.

Förstår att du var orolig att lämna han så länge. Men nån gång ska vara den första. Tror nog att farmor och farfar vet hur de ska handskas med Alexander. =) Men man blir orolig iaf. Moderskänslorna spelar spratt på en. Ens barn är ju de käraste man har.

2009-11-17 @ 20:59:10
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0