Valborg

I går va de Valborg. Tiden går så fort nu. Aprilmånad bara sprang i väg.
Våran Valborg va hyfsad lugn. Va ett gäng på 7 personer som grillade och umgicks.
Alltid lika trevligt. Killarna hade allsång i köket satt och sjöng med till en massa låtar. Den ena överröstade den andra. Men de va kul att lyssna på dom. =)
Vi tjejer va lite lugnare av oss vi.

Jag hade körlektion i går med. Den gick bra. Inga motorstopp den här gången. Så de gick riktigt bra den här gången. Körskolläraren tycker jag är duktig. =) Så de är ju kul att höra. Hoppas bara jag kan lära mej att ta bort foten från gasen när jag ska släppa upp kopplingen efter att ha växlat så inte bilen rycker. De är en sak Björn på pekar. Och att jag ska lära mej var växlarna sitter. Så jag inte behöver kolla ner på växelspaken.
Ska höra med Cliff om han vill tjuvköra med mej lite i dag,
Är ju bra om jag får köra lite hemma med så jag inte behöver så många körlektioner.
Blir ju lite dyrt annars.
Har bara 7 st kvar i mitt paket jag köpte.
Vet inte alls hur många jag kommer behöva ta.

 


1 Maj
Den dagen började jag med att sova länge.
Eller jag vaknade massa gånger först men jag gick inte upp fören kl 10:30. De va evighetersen jag kunde sova så länge.
Men de behövdes. Så skönt att få sova ut.
Funderar på att gå ut och kratta lite på gården. De skulle behövas. Men de är ju så tråkigt. Skottar hellre snö än att kratta.
Men jag ska ta och ringa svärmor först. Hon ville åka till Plantagen och köpa lite blommor. De är ju så mycke roligar.
Kör en smitning från krattningen tror jag,
Haha jag har undanflyter till mej själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0