Valbo

Har varit in en sväng till Valbo med Marianne i dag.
Va in på Skohuset. De fanns så mycke fina skor. Men jag köpte inga. =( Måste invänta lönen nu.
Men nu är de bara två dagar tills den kommer.=)
Men jag hittade en Mammatunika inne på H&M. Den va jätte fin. Så den ska jag ha på mej nu i kväll.
De kommer över lite vänner till oss för att grilla. De är alltid lika trevligt.
Ja. nu är verkligen dax att använda mammakläder.
Köpte ett par mammajeans förr som jag har gått i. Så skönt. Slippa ha något som trycker och spänner under magen.
Trodde fatiskt inte att jag skulle gilla att ha något som gick upp så mycket över magen. Men de är jätte skönt att ha.


Nej, nu ska jag nog ta och städa undan lite inna våra vänner kommer.
Syrran min ska komma och locka mitt hår med. Kände för att fixa till de lite.
Så hej på ett tag


Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja det är nog dax för lite mammaklä'der nu när du fått sån fin kula :) Vill ni ha stolen i veckan då eller? Jag blev utrings idag på hotellet så fick jobba lite, men de var ju tok lugnt! :) Kramen

2009-05-23 @ 22:03:26
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0