Underbar helg

Så underbar helg. De började med att jag och några arbetskompisar gick till Berggrenska i Fredags efter jobbet. Vi firade Annica som fyllde 35 år. Tjejerna drack några öl i solen och jag tog en Cola. =)
Riktigt trevligt.
När jag kom hem så möttes jag av en arg Cliff. De gick inte som beräknat med Dodgen. Orkar i nte skriva ner historien men nu är allt fixat och vi har bokat en ny tid för svenskregistrering.
Så vi fårt vänta med att köra den i ytterligare nån dag. Men den som väntar på nått gått... =)

Lördagen började med att jag jobbade först. Men allt gick jätte bra och jag kunde sluta tidigt. Va in på Cubus och köpte 2 nya tunikor. Jätte fina som jag får plats med min mage i. *ler*
När jag kom hem så hade Cliff lagt i båten och höll på med fika som vi tog med oss ut.
Va ute i 4 timmar så skönt.



När vi kom hem så klippte Cliff gräsmattan och jag trimmade. Suck va de är drygt. Men de hör ju till sommaren de med.
Sen blev de Robinsson. Efter de som somnade Emelie.

Uppe med tuppen va vi på söndagen. 8:10. Frulle och ut på sjön igen.
Va ute några timmar. Camilla och Jonas kom ut de med. Cliff och Jonas de galningarna tog premiär doppet. De va uppe i båtarna på 3 sekunder igen. Va nog lite kallt. Haha..
Jag och Camilla nöjde oss med att sola. De va ju så de isade i fötterna när man doppade dem.


Min snygging
♥ 


Den bästa helgen på länge har de varit. Hoppas resten av sommaren kommer att vara så här. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0