Tisdag

I dag på jobbet så började Jonsson prata om att hon skulle baka när hon kom hem.
Hon skulle göra en sockerkaka med marabu choklad i.
Tyckte de lär så gott så jag va tvungen att göra samma sak.
Gott va bara förnamnet. De blev supergott.
Mumma.
Chokladen blev lite som knäck i sockerkakan. Har redan ätit 3 bitar av den och fler kommer de nog att bli.
Lika bra att äta nån i dag. I natt när Cliff kommer hem så trycker han i sej en del och i morgon kommer den att vara slut när jag kommer från jobbet.
Jag vet hur han är. Vi har varit tillsammans i 6 och ½  år nu. =)
Åh, va sugen jag blir när jag sitter och skriver om sockerkakan då.
Jag ska börjag kalladen för Jonsson´s kaka. Passande namn. =)

 
I kväll så får vi se hur de går för Sverigen.
Hoppas hon går vidare.
Jag har inte hört några andra bidrag heller. Så jag vet inte alls.
Men vilken tokig tid då. 21-23.
För de första så är de ju Desperate Housewives på 5:an.
Och sen börjar jag ju kl 6:00 i morgon med. Inte orkar jag va vaken till kl 23 då.
Men jag vill ju se hur de går.
Ja, får se hur jag gör. Kan ju spela in Desperate. =)
Nej, hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0