Styrelsen

Va på styrelsemöte med gymmeti dag. I två timmar satt vi och pratade. Att de ska behöva ta en sånn tid.
Men vi kom ju faktiskt fram till mycke bra saker.
Bla gymvärdskläderna. Så nu ska jag och Marika fixa fram kläder till oss. Fria händer har vi med. Så nu kommer de bli snygga på kostade kläder.
Skönt att jag får va med och bestämma. =)
De förra kläderna var ju under all kritik. Så nu ska de bli fina kläder med bra kvalitet.
Marika ska bara få piggna på sej så ska vi ta en dag och fixa de här.
De sja bli kul.
Undra vilken storlek jag ska ta. =) Kommer ju inte kunna prova nå kläder med min kula till mage nu. =)
Men jag ska nog ta den storleken jag brukar ha. Måste ju ha ett mål att komma i mina gammla kläder.
Får se hur länge jag ska vara mammaledig från gymmet. Linda ska bara vara ledig i 3 månader.
Kanske räcker för mej med. Får väl se hur jag känner. Annars så får jag be om ledigt ett tag till.
Nej, nu är de husfruarna.
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0