Spännande

Va ner på gymmet en sväng och pratade med Linda,Ingen träning för mej alltså. Så pigg är jag verkligen inte. Har inte tränat på länge nu. Men iaf de va hon som jobbadepå gymmet idag.Och hon väntar också barn.
Fast hon ska ha nu i Juni. Vilka samtal. Jag är ju så nyfiken så jag frågade jätte mycket om hennes garviditet och hennes tidigare förlossning.
Oj, oj blir lite skraj nu. Vet ju inte riktigt vad som väntar. Linda hade haft en jätte jobbig förlossning med hennes tidigare barn. Och nu börjar hon få panik när de börjar närma sej för henne igen.
Jag som har varit så lugn börjar bli lite skraj nu.
Även fast jag har en tid kvar så börjar de närna sej med stormsteg. Tiden går ju så fort.
Har ju redan gått över halva tiden. Men jag ställde mej på vågen nu på gymmet. Jag har bara gått upp 4,5 kg.
Jag va tvungen att gå väga mej för Linda tycket att jag hade sånn liten kula så hon ville veta hur mycket jag hade gått upp så jag kollade som sagt.
Linda själv hade typ gått upp 13-14 kg när hon va i vecka 21.
Va olika de är.
Men glad är jag för de. Minde kilon att bli av med sen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0