Såååå tråkigt.

Vaknade i morse och kollade ut helt grått och tråkigt.
Men när jag skulle hämta tidningen så upptäckte jag att de spöregnade. Men åh, tänkte jag.
Jag som skulle ränsa rabbater och kratta bort alla löv på framsiden.
Men så blev de inte då.
Så jag tog tag i en massa inne i stället. Diskmaskinen, plockade i och ur, vek två korgar med tvätt, slängde i en ny med tvätt som jag ska hänka nu. Och gick ner i källaren med en massa saker som jag inte behöver. Måste ju börja rensa lite nu. Så vi får lite ordning och reda i hemmet innan vårat tillskott kommer.
Nog för att de är ett tag kvar. Men tiden går så fort. Så de står inte på de.

Måste sätta ut en spjälsäng på Blocket i dag med.
Köpte en av Yvonne. Men sen kom Marina med en bättre säng med madrass så jag köpte den med. Så nu ska jag sätta ut den andra. Har bara en iinte tagit med tid än. Men jag ska göra de i dag. Är i stort dehov av pengar.
Nej, nu ska jag hänga tvätten. Hej på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0