Panik!

Åhhh, vilken panik jag fick.
Våran katt Tyson kom in och jamade jätte mycket. Jag själv satt i soffan och här,ade han och funderade varför han lät så där. De brukar vara Rocky som låter på de där viset. '
Sen kollade jag på han och fick se en MUS som han hade fångat.
Åh, shit tänkte jag. Jag som har en sån jävla fobi mot sånna.
Tyson släppte musen och den började röra så sej.
-NEJ.. TA DEN... Skrek jag. TA DEN TYSON..
Den sprang under våran puff vi har i vardagsrummet.
Jag tog bort puffen och där gömde sej musen.
-MEN TA DEN TYSON..
Och de gjorde han.
Tyson tog musen i munnen och gick ut på altan igen. Jag smällde igen altan igen.
FY FAN VILKA ÄCKLIGA DJUR..
Varför måste katten släpa en sånna djur för? Ja, jag vet att dom vill visa va duktiga dom är. Men jag vill inte se. Jag tycker han är så duktig när han inte kommer in med dom. =)
Usch.. Skulle bara fattas att nån av katterna kom in med en ORM jävel. Men då är de tack och god natt för mej. Då skulle jag dö. Helt ärligt. Hjärtat skulle stanna på mej.
Nej, nu måste jag ta en dusch och lugna ner mej.
Hej på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0