Oj, vad de växer

Magen bara växer och växer. De är så mysigt.
Jonas frågade mej i dag om jag va säker på om de bara var en bäbis jag bar på. Och de är jag.
Nya bilder från i dag kommer här.



Som sagt stor har magen blivit. Men inte ett spår av bristningar. Så skönt. Hoppas hoppas att jag slipper få några.
Sparkar gör hon för fullt nu.. Känner sparkarna jätte tydligt. I går fick Cliff känna dom med för först gången. De va när vi satt i båten på sjön och hade ankrat till. Jag satt och solade och kände riktigt hur hon levde om. Kollade ner på magen och såg hur magen rörde sej när hon sparkade.
Jag ropade på Cliff och bad han lägga en hand på magen. Och hur hon sparkade då. Cliff fick känna några sparkar han tyckte de va jätte mysigt.


Men nu är de dax för mej och göra mej klar för sängen.
Jobb i morgon igen.
Jobbade 6 dagar den här veckan, ledig en och jobba 5 dagar nästa vecka. Tungt. Men som sagt inte långt kvar nu.
Men jag har en tung vecka fram för mej nu. Mycket inbokat.
Barmorskan, riskettan provet, körlektion och städdag på gymmet bla.
Men men de går.

God natt på er

Kommentarer
Postat av: Milla

Oj vilken mysig kula :D

2009-06-05 @ 19:41:31
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0