Ny vecka

Går in i vecka 22 i dag. Och magen bara växer.
Ny tagna bilder i dag.
Nu är de många som har börjat och fråga om jag är gravid. =)
Så nu börjar de verkligen att synas på mej. Men de är väl på tiden när jag har gått in i vecka 22.
Här kommer två nya bilder.



Oj, min mage verkligen så stor?



Ja, stor är den och större blir den.
Smörjer in mej ofta med barnolja för att försöka undvika bristningar.
Många som har föreslagit de. Hoppas, hoppas att de hjälper.



Nej, ska jag ta och lägga mej i sängen och läsa lite nu.
Så tråkigt när Cliff inte är hemma. Saknar han nå grymmt. Har inte fått se han i vaket tillstånd sen i söndags.
Men på fredag får jag se han igen.
Min älskling.
Nu blir de sängen.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0