Nu håller jag tummarna

Skickade in papprena till försäkringskassan om havandeskapspenning i dag.
Eller jag skickade in dom för andra gången nu.
Fick tillbaka dom eftersom jag inte hade skickat med papper om omplacering. Så de fick jag be chefen om.
Så Anne och Chatarina fixade de till mej i dag.
Dom skrev bra på parrena om hur ansträngande jobb jag har. Mycke tungalyft och slitit.
Så jag hoppas att de går igenom nu. Om de gör de så kan jag gå hem redan den 4 Juli. Då slipper jag ta ut nå semester. Om inte så får jag jobba på som vanligt. Men de skadar ju inte att söka. Kan inte få nå värre än ett nej.
Så nu så håller jag tummarna för att de ska gå igenom.
Gör de ni med för min skull.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0