Nu är jag långledig

Då va den arbetsveckan avklarad. Underbart.
Så nu är jag ledig i 4 dagar. Så skönt.
Sova ut och njuta av ledigheten.
Sen blir de en 6 dagars vecka efter de. Inte lika trevligt.
Men, men.
I dag hann jag se skumten av Cliff innan han åkte med.
Jag var hemma 14:15 och han åkte 14:30. Så en lite skymmt fick jag av min älskling innan han skulle till jobbet.
Men jag får ju 4 dagars ledigt med han nu.
Ska vila lite nu så jag orkar vara vaken lite i kväll.
Sen blir de gymmet. I dag ska jag träna. Nu va de en veckan sen igen.

Måste bara nämna att Cliff påpekade i dag att jag hade fått en stor mage. Och de har han helt rätt i.
Ska ta en bild senare i dag och lägga ut. =)
Hör sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0