Nu är de dax

Ja, verkligen att de är. Nu är de dax att köpa mamma kläder, iaf byxor.
Va jag har vuxit fort den senast veckan. Helt sjukt. Ska ta en bild snar.
Testade lite kläder nu igen som jag fick av Mimmi. Har ett par mammabyxor och en mamma tröja på mej nu.
Nu ser magen enorm ut.
Nu när byxorna går över magen och inte slutar under, och när jag har en tajt lång tröja över.
Men va skönt de va måste jag säga. Inte ha ett par byxor som spänner under magen.
Undra vad Cliff kommer att säga nu när han ser mej?=)
Va har ju inte setts sen i söndags.
Jag har ju kännt att den har vuxit, för huden har stramat på magen.
Men hoppas hoppas att jag klarar mej från bristningar.

Fick höra att en jobbarkompis också är gravid. Hon ska ha i November. Blir många 09 nu. Känner jätte många som är gravida. Va roligt. Får många mammor att umgås med nu.=)

Nu piper ugnen. Håller på att bakar en sockerkaka med marabu cholkad i. Jonsson´s sockerkaka som jag har döpt den till.
Den förra jag bakade hann jag med att få tre st bitar i från. Resten satte Cliff i sej.
Men då vet jag att den va god iaf.=)
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0