Nu är allt i väg skickat

Madde hjälpte mej med papprena från försäkringskassan. Fattade nada om hur man skulle fylla i allt.
Jag trodde man va tvungen och fylla i exat på dagen hur länge man ville vara föräldraledig. Men de va man ju inte.
Så nu har jag fyllt i allt och skickat i väg de. Men jag måste in på banken nån dag och fixa e-leg. För man kunde styra allt med föräldrapenningen via försäkringskassans hemsida. De är ju toppen. Slippa sitta med en massa papper.
Tänkte jag skulle ner i morgon men de hinner jag ju inte. Så typiskt.
Jobbar ju eftermiddag på konferansen.
Och på torsadg jobbar jag på gymmet. Får se till och fixa de nån annan dag.

Undra när jag får de andra papprena från försäkringskassan då? Där jag får veta om jag blir beviljad havandeskapspenning.
Spännande.
Känner redan nu att fötterna inte pallar med som förr.
Blir helt svällt och fötterna ömmar efter bara några timmars jobb.
De började i går. De va en tung, lång och olidligt varm dag på jobbet. Fötterna var helt slut efter gårdagen.
Har fortfarande jätte ont i fötterna. Hoppas de är tillfälligt och inte håller i sej.
Annars blir de en jobbig sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0