Lång dag

Äntligen hemma. Har först jobbat på hotellet, ledig i 2 timmar och sedan jobbat på gymmet mellan 17-21.
Men nu är jag hemma.
Är så glad för att min ansökan om havandeskapspenning gick igenom.
Känns som om jag inte hade orkat jobbat in i de sista på hotellet. Redan nu är de sjuktvarmt på hotellet. Sväller i kroppen under arbetspassen. Känner i fötterna hur de sväller. Så de blir jätte jobbigt att jobba pga de.
Men annars mår jag jätte bra.
Men som sagt så vet jag inte hur jag mår i kroppen om 2 månader.
Men nu känns de bra när jag vet att jag får gå hem den 17 Juli. Eller jag tar ju ut 4 semester dagar som jag redan har bevilljat så jag går hem den 13 Juli.



I helhen ska vi lägga i våran båt. Så nu blir de en massa turer på sjön. Love it.
Och en massa metande blir de med. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0