Inte som vi tänkt

Nej, inte direkt. Kom nyss hem efter fått kört lite bil iaf. Typ i 15 min. Körde borta vi bilskroten. Men de va så mycke trafik hela tiden. Bussar, traktorer och bilar. Inte vad vi hade räknat med. Men, de kanske inte va rätt tid att köra där heller.
Ja, ja hann ju med lite. I morgon ska jag köra på skolan igen som sagt. Men nu känns de bättre när jag hann köra lite i går och i dag.
Va ju längesen jag hade körlektion på skolan. Och i morgon ska jag köra med en annan körskolelärare. Björn som jag brukar köra med hade fullbokat.
Han som jag har kört med de andra gångerna. Så de blir lite läskigt att köra med en ny. Björn vet ju hur mycket jag har lärt mej och så. Undra om den andra vill att jag ska köra direkt från skolan?
De har jag aldrig gjort. Läskigt. Ja, men om inte annat så får jag prata med han när jag kommer dit i morgon.
De löser sej.

Nu sitter jag vid Cliff´s data. Är faktiskt skönt och sitta vid ett databord i bland och inte bara i soffan.
Skönt och sitta här och skriva på ett stort tagentbord och ha en stor skärm att titta på.
Lite annat än min lilla data. =)
Den är jätte bra, de är inte de. Men lite omväxling skadar inte.

Nej, nu ska jag fixa lite att äta innan Färgan 2 börjar.
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0