Inga gubbar..=(

Suck! Jag är ju så sugen på jordgubber. Men varför finns de inga?
Cliff kom nyss från affären och utan jordgubbar. =(
Åh, jag som är sååå sugen. Men ist fick jag en marabou Mint krokant.
De fick duga de med. Men de är ju inte lika gott.
Synd att Cliff inte kan trolla i sånna lägen. Mycke kan han men inte de.

Nu är de Talang och sen har jag lovat Cliff att vi kan kolla på en skräckfilm.
Usch varfar gjorde jag de?
Jag som hatar skräckfilmer.
Får se om jag håller de jag lovat. De återstår och se de.
Men om jag väl kollar på på filmen kommer jag sitta bakom en kudde eller hålla för öronen.
Så tuff är jag.
Vet inte vad som har hänt med mej. Jag kollade ofta på skräckfilmer förr. Men nu klarar jag knappt av de.
Tror att de är en rysare som jag såg med Cliff för ca 5 år sedan och den va värklighetsbaserad.
Jag glömmer aldrig vad den heter men jag kan inte stava de. Ska prova googla och se om jag hittar den.
Och de gjorde jag den heter The Mothman Prophecies. Den är så läskig tyecker jag.
Så här ser omslaget ut.


Kolla på den och ha i åtanke att de har hänt på riktgt.
De är de som är så läskigt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

på ica finns det jordgubbar =)

2009-05-17 @ 11:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0