En helg full av filmer

Eller en massa.?
Vi har sett Benjamin buttons otroliga liv.

Den va jätte bra. Och Brad Pitt han blir bara snyggare och snyggare.
Nu sitter Cliff och förbereder en ny film vi ska se snart. Undra vad de blir.
Och jag får ju inte glömma One tree hill. Såg två avsnitt igår 20 och 21.
Tårarna rann som vanligt. Har nog inte sett ett ända avsnitt nu på slutet utan att tårarna rinner ner för mina kinder.
Undra om de kan vara gravidhormonerna?

Nej, nu kom Cliff. Filmtajm. Men han berättar inte vad de är för film som står på tur. Spännande.
Hej så länge.



Kommentarer
Postat av: Madelene

Klart att det e gravidhormoner. Jag var precis likadan när jag väntade Aurora. Jag grinade till allt, läste jag bara det minsta som var en aning sorgligt så bölade jag, hehe.

2009-05-03 @ 21:02:14
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag kan tänka mig det:) det tycker jag absolut att vi ska göra! kanske en fika efter du slutat jobbet någon dag? kramar Camilla

2009-05-03 @ 21:22:40
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0