Helgen är över

Helgerna går så fort. Men den här helgen har jag gjort en massa kul.
Va nyss ut och övningskörde med Cliff.
De gick faktiskt bra. Glömmde släppa på gasen när jag växlade nån gång så de blir ryckigt i körningen. Samma ska som jag har glömmt när jag kör på skolan.
Sen gjorde jag väl nå småfel. Men de gick bra ändå.
Blir så virrig i bland när jag ska svänga, när man ska växla ner, bromsa in, blinka mm. De blir hjärnsläpp. Tur att Cliff talade om vad jag skulle göra. De blir för mycket samtidigt.
Måste börja köra mer regelbundet. Nu va de över två veckor sedan jag körde sist så jag hinner glömma.
Ska kolla om mamma kan köra med mej i morgon. Sen ska jag köra på skolan på tisdag.
Efter de har jag nästa lektion veckan efter på onsadgen. De blir för lång i mellan om jag inte kör hemma.
I dag så körde jag i 45 min med Cliff så då hann jag med en heldel. Växlade en massa. De behövde jag träna på. Jusst att inte kolla ner på växelspaken. Klarde de i dag. Frammsteg.=)
Nej, men som sagt jag måste köra mer regelbundet.

Nu är de sängdax snart. Ska ju upp 4:30 i morgon.
Veckan blir ju kort nu. Jobbar bara 3 dagar den här veckan.
Anci och jag har ju bytt helg. Annars så hade varit min helg nu i helgen.
Så nu blir jag långledig. Weee.. Skönt..

Nej, god natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0