Fredag

Ja, hemma i dag med. Som sagt jag är mycke piggare. Inte helt frisk. Men i dag ska jag fixa och dona hemma.
Blir ju galen av att bara ligga på soffa.
Nu först ska jag åka och köpa en gasolgrill med Marianne.
Och en kratta.
Hoppas bara att jag inte träffar på nån från jobbet.
Eller igentligen vad gör de? De är ju jag som förlorar på att vara hemma. Och de va ju dom som inte ville ha mej på jobbet.=)


Måste bara lägga till att de rör sej jätte mycket i mon mage. =)
Känner mycket mer nu när jag håller mej stilla.
Så mysigt.
Häftigare blir de när jag kommer att börja känna sparkar.
Längtar.


Nej, ring nu Marianne så vi får komma i väg nån gång.
Va ju knappt utanför dörren i går Så rastlös nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0