Farväl Tyke.

I dag va de sista gången jag fick se Tyke.
De va hans sista dag i livet.Marianne tog de tunga beslutat att avliva han.
 De va ju för hans bästa, men när dagen kommer så blir de som en chock iaf.
Tyke hade en ryggsjukdom, minns inte vad den heter. Men han fick äta medicin och han kunde inte bli bättre. Bara sämmre. Och de va precis de han hade blivit nu. Så Marianne tog de tunga beslutet att ringa vetrinären i dag och boka tid för sprutan.
Innan han gav sej på hennes frallor. Tyke hade blivit kaxig mot Getr redan så Marianne va rädd att han skulle hoppa på Gert eller Beda.
De är ju för Tykes bästa men tomt kommer de att bli. Nu när jag skriver de här finns han inte i livet längre. Marianne hade fått tid kl 17:15.

R.I.P
Tyke


Så under bar och fin hund.
Kommer att sakna dej otroligt mycket.
Saknar dej med Zello som inte heller finns i livet.



Kommentarer
Postat av: annzo

Fina Tyke.. men nu får han träffa zello igen så har dom varandra..

2009-05-04 @ 18:08:33
URL: http://annzo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, de är faktiskt sant. Nu får dom träffas igen. Men sorgligt är de. Saknar dom så. Lider verkligen med Marianne.

2009-05-04 @ 20:31:53
Postat av: Madelene

Åh jag blir tårögd som vanligt. Trots att jag aldrig ens träffat hunden, men djurvän som man är :) Skönt att han får träffa zello igen

2009-05-05 @ 10:06:11
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0