De va den ledigheten

4 dagar bara försvann.
Men visst jag har ju hunnit med en del, men inte alls allt jag hade tänkt.
Får ta och dammsuga och torka golven nu i veckan. Cliff har beställt en ny dammsugare som kommer nu i veckan.
De va på tiden. Behöver verkligen en ny. Så de blir till att dammsuga av hela huset då. Yippi.. Hehe. Undra om Cliff kommer hjäpa till mer nu när vi har en ny bra dammsugare. Skulle inte tro de. Men jag kan ju alltid hoppas.

Men jag har faktiskt resnat bort allt ogräs och skit som växte i sandlådan i dag. Den va nästan helt igenväxt. Men vi kommer behöva köpa mer sand till den. Fast de kommer inte behövas förs nästa år.=)

Nu ska vi äta fruktsallad och titta på en film eller nått.
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Madelene

Man kan inte komma ihåg allt :D 400 kr vare som vi ville ha och då medföljer såklart babyskyddet, det kan man även ta av sen om man vill det. Men jag har alltid haft det på då det skyddar mot solen o så :)

2009-05-24 @ 20:22:28
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0