De va den helgen de

Dagarna bara springer i väg och jag hänger inte alls med.
Snart är de ny vecka.
Då är de nya tag med körkortet.
Har läst en massa teori i dag. Har suttit med boken i nästan 3 timmar. Ska läsa mer starx. Ska bara äta lite först.
Tycker de är ganska intresant nu. Hoppas de håller i sej så de fastnar i huvudet på mej med.
Har bokat Riskettan iaf. Lär ju klara den innan jag får göra teoriprovet. Men de fanns ingen tid innan den 4/6. Så jag har en tid på mej och läsa.
Men de är ju lite och läsa med.
Undra om jag hinner köra i dag då? Cliff håller på med båten nu.
Vill inte störa han nu när han äntligen har tagit tag i den.

Nej, nu ska jag äta.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad är riskettan?

2009-05-10 @ 22:26:19
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

MAdde- Riskettan är som ett test som har til kommit nu sen 1/4. Man ska sitta i en grupp på 16 personer och diskutera om alkohol, droger, och trötthet i trafiken. Och de ska ta 3 timmar att göra. Sen är de en lärare som ska godkänna dej. Och blir du inte godkännd så lär du göra om de innan du får göra teoriprovet. Och den kostar 600 kr. Lite drygt..

2009-05-11 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0