De va de passet

Första passet på länge avklarat.
Trodde de skulle vara tyngre. Men inte. Har väl inte tappat mycke i styrka på de här dagarna. =)
Kommer faktiskt inte i håg när jag tränade sist. Tror de va 2 veckor sen. Eller nått.
De blev axlar i dag. Va inte så mycke folk på gymmet i dag heller. Så de är ju skönt.

Men i dag va de flera som komenterade magen. Så den växer iaf. =)
Men nu är de ju dax att de ska synas att jag är gravid. Är ju snart inne i vecka 22 ju.
Men de märks på mina kläder nu om inte annat med. Kan inte ha nå jeans nu. Så nu blir de mest träningskläder.
Kollade runt lite på internet och tänkte beställa ett par mammabyxor. Men jag vet inte.
Blir ju snart ännu varnare och då har jag en massa sommar kläder jag kan ha. Och mamma byxorna är inte billiga dom heller.  Ja, ja får se hur jag gör.

Nej, nu ska jag ta och värma lite paj.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0