Brrrrr

Usch va jag fryser. Kom nyss in i värmen. Har stått ute i flera timmar och hållit Niklas sällskap när han har fixat våran bil.
Han fixar våra blinkers så vi får börja köra den nån gång.
Nu har Cliff bokat in besiktningstid. Äntlingen ser jag ett ljus i hela den här historian.
Den 29:e ska den besiktas.
Kanon.
Sen kommer vi glida runt i en Dodge. =)


I dag kom även Eva förbi med ännu mera barnkläder.
Har inte hunnit gå i genom de än. Ska hämta in kartongerna och kolla om de fanns nå fint.
Men de tror jag. Hon visade lite och de hon visade va jätte fint.
Ska nog ta och hämta kartongerna poängång. =)

Annars så har jag inte hunnit med ett skit i dag.
Hade tänkt plugga, tränat och bakat i dag. Men så blev de inte.
Klev av bussen hos Marianne och fikade lite med henne.
När jag kom hem så va Niklas redan här och mamma och Eva kom hem till mej 5 minuter efter att jag klivit innanför dörren. De va väl vid 16:30. Sen dess så har Niklas varit här.
Vill ju inte låta han vara ute och frysa i ensamhetan och jobba på våran bil.
Så jag har stått där brevid och huttrat i nån timme.

Nej, nu ska jag hämta kartongerna. Får se om jag hinner blogga bå mer i kväll.
Annars så säger jag God natt redan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0