Vilken trevlig helg!

Min helg va kanon.
Jag och Cliff började lördagen med att åka till dragmossen med en massa gamla möbler vi inte ville ha kvar.
Så nu har vi ännu mer plats i villan. =)
Sen bar de av mot Church street. De va jag, Cliff, Annso, Camilla och Mackan. Sen i satn mötte vi upp Illpo.
 Men på Church street är de jämt fullsattt. Helt galet. Vi kom dit till kl 17, och ändå fick vi vänta i 30 min på bord.
Men de är ju ganska förståligt igentligen. Vilken mat. Så god, och så mycket mat man får. Mums..=)
Efter de va vi hem till oss och spelade lite spel sen blev de Holmarna.
Men där va de inge vidare så vi tog med oss ett gäng och gick till Skutan ist.
Mycket trevligare.
Fick några alkoholfria drinkar av grabbarna i baren. Så trevliga och snälla så.=)
En riktigt trevlig kväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0