Vart tog helgen vägen?

När man väl är ledig så springer dagarna i väg.
I lördags va jag i väg till ove´s med svärmor. Men mycket shopping blev de inte.
Har inte så mycket pengar. =( Så tråkigt. Vart bara lite nödvändigt ont.
Två snygga handdukar med stjärnor, diskborstar och lite annat till hemmet.
Men jag var på jakt efter en ny köksgardin men de hittade jag inte.
De som jag verkligen ville ha. Men de jobbiga är att jag helst vill ha en färdigsydd kappa som jag bara hehöver fålla på sidorna.
Men den måste vara ca 4 meter. Och de är då de blir lite svårare.
Inte överallt man han hitta de. =(
Men men jag får leta vidare.
Vill ha en lite vårigare.=) Eller vad man ska säga. Hmm..

Ja, annars i mitt liv så va de full fart i går kväll. Kom över en massa folk på fest.
De va jätte trevligt.
Grabbarna spelade poker vi tjejer spelade en massa schlagerlåtar först och dansde och sjöng med.
Sen vart de en massa Dolly och lite annat. Sååå kul..
Sen tänkte vi gå till Skutan men alla ville inte de så vi blev kvar här, och spelade guitarr hero och dansade på mattan..
Måste bara säga Camilla Holm va grymm du är på mattan.. Vilken talang..=)

Ska lägga in bilderna från kvällen på datan nu och lägga upp lite.=)
Så länge säger jag puss hej



Kommentarer
Postat av: Madelene

Är det en sån där dans matta?

Det låter som om ni hade en hel kul kväll iaf, å poker e aldrig fel :) Hoppas vi ses på jobbet i veckan, för nu mår magen bra :)

2009-03-08 @ 22:33:45
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Annso

Det där måste vi göra om.. haha Hade riktigt roligt:)

2009-03-09 @ 13:52:06
URL: http://annzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0