Sjuk! =(

Ja, då va jag hemma från jobbet för första gången på över 2 år.
Kände mej krasslig redan i går. Men jag är ju så jävla envis.
Lyssnar inte på min kropp.
Ont i halsen, feber, snorig och mår illa.
Men jag gick till bussen iaf. Stod och funderade om jag skulle vända hem igen. Men inte.
När bussen kom så klev jag på och åkte in till stan.
Kände att magen började göra uppro. När jag kom till söder tänkte jag: Jag kommer att spy snart.
Vid Söder hjälmska va jag tvungen att kliva av. Mycket riktigt. Emelie spydde.
Men efter som jag inte ätit något sen i går kväll så va de bara magsyra.
Ja, de va bara att ringa jobbet och gå till bussen igen de.
Kliva på bussen hem igen.
Busschaffören frågade till och med om jag skulle hem igen.
-Ja svarade jag. Jag känner mej inge pigg.
Cliff blev lite chockad när jag kom hem igen.
Ja, nu har jag fått i mej lite. Har fått behålla frukosten.
Mår inge illa men pigg för övrigt är jag inte.
Nu ska jag lyssna på min kropp och vara hemma mins en dag till.
De är ingen som tackar mej för att jag åker till jobbet och mår dåligt.
Så nu blir de soffläge hela dagen.
Ligga hemma och förlora en massa pengar. =( De är bara de jag tänker på. PENGARNA!!!
Men de är så. Måste ju som sagt lyssna på min kropp.
Nu ska jag kolla lite på tv.
Puss hej så länge



Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh vad tårkigt!

Du får krya på dig så ses vi förhoppningsvis imorgon på jobbet :) Kram

2009-03-24 @ 09:12:15
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: ankan

Hej gummsan. Jodå allt är bara bra här=) själv då?

Jadu jag å andreas ska till tallin=) De blir verkligen de..

Måste ta tag i de å ses oftare.

Puss

2009-03-24 @ 09:12:28
Postat av: louise

du har blivit utmanad. :)

2009-03-24 @ 11:50:35
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0