Oj, vilken självdiciplin.

Sånna här människor blir jag så imponerade av.
Att man kan ha en sånn självdiciplin.
Tänk om jag kunde de. Visst jag älskar att träna. Men kosten. Där skiter det sej. Det finns alldeles för mycket av det goda.
Men om jag väl skulle anmäla mej till en tävling då kanske jag skulle kunna skärpa mej med kosten med.
Då har jag ju ett mål med de hela. Och vet att jag kan få äta lite gått efter tävlingen är över.
Men bara äta rätt hela tiden bara för att. Nej, de fungerar inte på mej.
Men gå in och kolla vilken kropp hon har:
                                                                                    http://linajohansson.blogspot.com/
Jag är riktigt inponerad.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0