Ledig ledig ledig!!!

Åh, helt underbart. Älskar att vara ledig. Få vakna av sej själv göra vad jag vill. Love it.
Men jag va uppe med tuppen iaf. Vaknade först strax efter kl 4. En vana.=)
Släppte in Tyson och gick och kissade. Som vanligt.
Sen hade Cliff varit och köpt frukost. Mums..
Strax efter kl 10 kom brorsan hans dotter Savannah och mamma förbi.
Åh, Savannah växer så de kankar.
När de åkte så blev jag så rastlös så jag bakade en sockerkaka.
Sen kom Annsofi förbi och fikade. Nu väntar jag på att kl ska bli 5. Då är de gymmet som gäller. =)
Ja, jag har ju städat av Cliffs datarum i dag med. Han har hållit på med de hela helgen. Men de syndes inte.
Eller datan och alla elektronikprylar har han tagit ut och ställt upp i försatadatarummet men resten fick jag ta reda på i dag.
Allt skit som låg på golvet.
Nu blir de dragmossen på lördag. Slänga en massa möbler vi inte vill ha kvar och köpa nytt.=)
De ska bli skönt. Lär ju få lite ordning tills de blir tillökning.
Nej, då men de är skönt att rensa ut lite.
Nej, nu ska jag fixa lite innan gymmet.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0