Kort arbetsdag

Idag jobbade jag bara 5 ½ timme. Hade tid hos läkaren kl 13.
Va dit med mitt knä.
Hon kunde konstatera att jag hade inflammation i knäskålen. Va ca 2 ml vätska trodde hon.
Hon kunde inte hjälpa mej särskilt mycket.
Först så skulle jag äta en kur med Voltaren men de gick ju inte för att jag är gravid.
Fanns inge annat inflamatoristläkemedel heller som jag fick äta.
Så de va bara att vänta och se om de läker ändå.
Men jag skulle skaffa ett knäskydd sa hon. Nått speciellt som fanns på Sko och fot i stan.
Så de får jag ta att kolla upp.
De va nått med minisken med. Att den va trubbig eller nått sa hon. En idrottsskada tydligen.
Så så va de.
De är bara att vänta och se.

Nu ska jag ta att ringa Annsofi och kolla om hon skulle titta förbi sen.
Hon och Syrran är och städar på gymmet. Deras första dag i dag. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0