Jobb och jobb

Nu sitter jag på jobbet. Jobbar på City Konferensen nu. Har tvärlugnt nu för tillfället. Passar på att blogga lite då.=)
Inte alltid man har tid för sånnt på arbetstid. Hehe.
De va min lediga dag i går. Hann inte alls med allt jag hade tänkt. Men, men.
Får försöka hinna göra lite i helgen. Dagarna går ju så förbaskat fort. 
Och i dag när jag kommer hem så är de bara att börja skotta. Suck.. 
Är så less på snön nu. Vill ha vår. Helst sommar.=)
 
Ja, precis Madde filmen var jätte bra. Skulle också kunna tänka mej att se den igen.
Ska be Cliff ta hem den om den finns.=)

Och i kväll börjar Husfruarna i gen. Äntligen. De är ju så bra. Så nu är kvällen bokad. =)
Nej, nu måste jag jobba lite igen.
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0