Ja, de va den dagen de.

Kom nyss från gymmet. Solade i dag. Kännde att jag måste. Va såååå blek.
Men jag va ut och läste på en massa sider på internet. De är ingen fara för fostret.
Bara man solar med motta. Och de gör jag verkligen. Sist jag solade va i Januari. Så ofta blir de inte.
Sen blev de ett ryggpass i dag. Tänkte köra biceps med men klockan blev så mycket så de får bli de i morgon ist.
Åh, har satt boxern på inspelning i kväll. De är ju Ballar av stål.
Så grymmt program..



Men va den lilla har rört sej i min mage i dag.
De är så häftigt att känna.
Länktar tills jag börjar känna sparkar. 
Men först så är de ultraljudet jag ser fram i mot. Nu är de inte så långt kvar. 14 April.
Längtar så.

Ja, jag rakade moikan på Cliff i dag. Hahaha..
Han kom in i köket när jag höll på med disken och frågade om jag kunde hjälpa han.
Jag trodde han skojjade. Men inte.
Så nu ser han ut som en riktig ganster.. =)
Nej, då men de blev häftigt faktiskt.
Har inte tagit nå kort på de än.
Men måste göra de.=)
Fast nu träffar jag inte Cliff förän på fredag.
Han jobbar eftermiddag hela veckan och jag förmiddagar.
Så tråkigt. De är så tomt utan han.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0