I morgon är de Fredag!

Jippi då får man va vaken hur länge man vill..=)
HiHi.. De skulle vara jag de. Som somnar senast kl 21:30 på Fredagar efter en hel arbetsvecka. =)
Nej, men de är skönt med helg igen..
Annars så har jag haft fullt upp i veckan.
I går jobbade jag på gymmet mellan kl 17-21.
Mycket folk va de. De är kul. Annars så går tiden så sakta. Men vid kl 20 så kom Annsofi och höll mej sällskap. Hon och syrran började med städningen på gymmet igår. Jag fixade ju in dom där. Jag är snäll jag. =)
Nej, men de är ju skit bra för dom ju.
Kanon. Nu får dom äntligen komma i gång med träningen.

Satt och läste nya Body och Fittness där hittade jag en tjej som bloggade om kost och träning.
Nu ska jag kolla på den.
Om den är bra ska jag länka den från min blogg.







Jag vill ha vår. Längtar. Är så less på snön.
Jag va ut och hackade bort en massa is på gården i måndags. Då droppade det från taket. Och jag hade bara en tjocktröja på mej. Kattena va med mej och lekte.
Fick sånna vårkännslor.De va så mysigt.
Men på tisdag morgon när jag öppnade dörren och skulle hämta tidningen va de men massa snö igen. Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0