I dag är de Fredag.

Och jag har en ledig helg framför mej. Härligt.
Ska bara ta de lugnt hela helgen.
Vara hemma och hinna med en massa saker. Funderar på om jag ska baka kanelbullar i morgon.
De va längesen jag gjorde de nu.
Ja, de ska jag.. =)
De som jag vet att jag ska göra är att gå på årsmötet på gymmet i morgon. Jag ska ju börja sitta med i styrelsen nu.
De ska bli intressant. Få vara med och planera och bestämma lite där.
Ja, de blir väl de. Ska nog sova snart. Är ju vaken längre än vanligt i dag. Fredagar brukar jag slockna efter Lets dance 21:30.
Men inte i dag eller. Kom nyss i från svärmor och Christer. Va över dit och hälsade på. Fick tacogratäng. Sååå gott.. Mums.
Marianne kan laga mat hon. Finns ingen bättre än hon. Älskar hennes mat.
Hon är bäst.

Ja, nuär de sovdax.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0