Hunnit med en massa i dag.

Ja, en riktigt effektiv dag.
Började morgonen med att kliva upp i skaplig tid.
Åt en stadig frukost. Solen sken så fint så vi tog en promenad. Gick och matade änderna nere vid Holmarna.
Efter de gick vi vidare till Marianne och Christer, fikade lite där.
När vi kom hem så tog jag fram dammsugaren och började dammsuga. Drog fram sängen och dammsög bakom. De behövdes de.Oj, oj.. Sen var de bara att torka golven och vattna blommorna.
Nu ska jag rensa lite bland alla kläder.
En massa tråkgöra. Men de behövs.


Men kl 19:00 ska jag på bio. Här hemma på Rio bio.
I dag är me Mammut. Den ska vara riktigt bra har jag hört.
De är jag och Camilla som ska gå.







Men vad ska man säga om låten som vann Melodifestivalen i går då?
Annorlunda säger jag. Men de kanske är de man ska skicka i vägför att man ska ha någon chans.
Jag gillar inte opera. Men hon hade ju heltklart en mäktig röst.
Men ja kan ju hålla med om att låten blir bättre ju fler gånger man hör den.

Bättre än att skicka Carolina Af Ugglas.
Men hon verkar ju glad för Marlenas skull.=)
Hur kan folk rösta på henne?
fattar inte. Med den låten. Hur skulle den kunna ha någon chans?
Vad tänker folk på. Snälla?!
Ja, ja.
Jag gillar den inte iaf. Men alla har ju olika smak. Och tur är väl de igentligen.
Nu ska jag gå ner på gymmet och köra lite.
Cliff jobbar där i dag.
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0