De va den dagen.

Kan inte förstå att dagarna går så fort.
Nu är de soffläge till läggdax.
Min dag har jag tillbringat på jobbet. Började kl 6:00 som alltid. Men i dag slutade jag kl 14 så skönt.
Men de första jag fick göra när jag kom hem var att skotta. Ahh.. Är så less på snön. De tog över en halvtimme.
Så tråkigt. De va ju plusgrader. Så de va ju så tungskottat.
Sen blev de gymmet. Kom nyss där i från. Och nu är kl snart åtta. Förstår inte var alla dygnes timmar tar vägen.
MEn i morgon ska jag ner på banket och börja pensionsspara. Har ju inte börjat med de än.. Så nu är de ju dax att börja med de.
Nej nu kom cliff med lite att gott att ära..
Så puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0