De va den dagen de.

Ja, dagarna springer bara i väg. Och jag hinner knappt med.
I dag har jag jobbat sen blev de gymmet kl 5. Jag och Camilla körde bröst och lite kondition.
Men mitt knä vill inte riktigt som jag vill. Ska till läkaren i morgon.
Ringde rådgivningen i går men hon sa först åt mej och käka en kur Voltaren. Men när jag frågade om de va bra när man va gravid så ångrade hon sej och jag fick en tid väldingt snabbt.
Så de va ju tur att jag frågade.
Så får väl se vad de säger i morgon. Har gått så här i en och en halv vecka nu.
Ja, bara de inte är minisken eller nått sånt. Vill ju inte hoppa på kryckor.


I går blev de inge mer bloggande för jag fick rycka in och jobba på gymmet. Devil kom hem och hämtade mej. Hon som skulle ha jobbat kom aldrig. Så då fick man rycka in.
Inte vad jag hade räknat med.
Men, de gick ju de med.
Va jätte mycket folk hela tiden. 4 nya medlemmar. =)


Nu sitter jag i soffan helt själv inga katter och ingen Cliff.
Katterna är ute på vift och Cliff jobbar kväll. Så tråkigt när gan gör de. Vill ha han hemma med mej.
Men i morgon hinner jag förhoppningsvis träffa han innan han åker till jobbet.
De beror på hur långtid de tar hos läkaren.
Nej, nu börjar tv:n igen.
Så puss och hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0