Bullar!

Ja, idag va jag uppe med tuppen fast jag va ledig. Vaknade flera gånger under morgonen.
Men jag gick upp när kl va 8:15 då kunde jag inte sova längre.
Kl 13:00 va de Årsmöte på gymmet. Och jag blev invald i styrelsen. Weee.. Trevligt trevligt.
Nu får jag bli lite mer insatt i vad som kommer att hända på gymmet. Under mötet så kom det upp många bra ideér som ska utföras under året.
Så kul när de händer lite.
När jag kom hem från ett över 3 timmars möte.
Så åkte vi och handlade. Så nu har jag bakat bullar. Kanelbullar.
Och Cliff håller på med maten. Porterstek ska vi äta. Så gott.
Cliff är jätte duktig på att göra de.
Så de blir porterstek och melodifestivalen för oss i kväll. Inge party här inte. =)
Bara en lungn och skön helg.

Men inga bilder har jag fått in i datan heller.
Jag kan ju inte lägga in de direkt i min nya bärbara.
Har ingen ingång för kabeln. Och på min gamla bärbara har jag inge internet på. Sååå frustrerande.. Men Cliff ska fixa de.
Tur att jag har han.=)
Nej nu ropar han. Nu är maten klar..
Får se nu vem som blir vårat bidrag i år.
Bloggar mer sen.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0