Äntligen helg

Ja, nu va de äntligen helg igen.
Älskar att sova. I torsdags så somnade jag 19:15 typ. Somnade när jag och Cliff låg på soffan och kollade på hockye.
Inte normalt att somna vid den tiden. Men, men de gjorde jag. Vaknade av att telefonen ringde vid kl 20 då va de Annso. Pratade lite och cov vidare. Sen gick jag upp vid 22 tiden och borstade av gaddarna sen va de sängen. Sov hela natten.
Men skönt va de. =)
Nu funderar jag på vad vi ska hitta på i kväll. Om de blir Skutan eller inte. Vet inte än. Vet inte vad jag vill. Ska prata lite med Cliff och se vad han känner.
Men han är ju så duktig och är och gymmar nu.
Inte jag eller.. =)
Nej, själv har jag bäddat sängen, vikt två tvättkorgar med tvätt, sorterat handdukarna i skåpet, så de blev lite ordning där och plockat i och ur diskmaskinen.
Bara en massa tråkigt men nödvändigt göra.
Nån måste ju.
Nej, nu ska jag ringa Annso och prata lite skit.
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0