Åh, va underbart. Längtar.

I dag kom deklatartionen. Weee.
Tog de ur brevlådan och gick in. Va hur kissnödig som helst men jag va bara tyungen att öppna den.
Sägar bara va underbarat.
Hur kan pengar göra en så glad? Men allt blir ju så mycke lättare. Så nu bestämde vi att bygga om farstubron till våren.
Vet inte hur vi ska bygga den men de löser sej. =)
Har verkligen längtat. Vi har paratat om sen vi flyttade in i huset. De blir 4 år nu i augusti.
Och sen ska jag göra en massa annat kul för pengarna. Fick ju lite i år.=)

Men min dag började ju inte skit kul. Började med att tidningen inte hade kommit.
Jag som alltid hämtar in tidningen på morgonen, men inte i dag eller.
Sen när jag skulle gå till bussen så hann jag bara utanför gården så rammlade jag omkull. Landade på mitt knä som jag har inflammation i och på handflatorna.
Jag bli så arg. Och ont gjorde de med.
Men som sagt allt blev ju bra när jag fick deklarationen.=)
Fick ju till och med ner Annsofi på gymmet i dag.
Körde triceps med henne. Skulle köra bröst med. Men de va ju så mycket folk på gymmet så de gick inge bra att köra bröst. Va flerän vi som körde de.=)
Nu är de tv:n som gäller för resten av kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0