Åh, va arg jag blir!

Ja, som fan..
I dag när jag klev av bussen och skulle ta min cykel hem så var den borta.
Någon har stulit min millitärcykel.
Fan, va less jag blir. Och nu helst när jag har inflammation i knät med.
Nej, då nu måste man GÅ till bussen varje dag. Suck.
Varför kan inte folk låta andras saker vara för.
Varför jusst min?
Den som är så gammal och låst dessutom?
Så är de någon som har sett en gröm millitärcyckel med en svart cykelpummp i lådan i bak på cykeln så är den min.
De är också en väldigt rostig kedja på den med.

Jag vill ha tillbaka min cykel.
Den ser ut typ så här. men utan lyctkan i fram men en ditsatt svart lampa på styret.



Snälla hör av er om någon har sett den.
Saknar min gammla cykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0