Vilken tur jag har

Ja, riktigt flyt.
Upptäkte i lördags att jag skulle jobba på Midsommarafton i år. Nej, va tråkigt tänkte jag. Cliff va ju ledig och sen så fick vi veta i går att vi ska vara hemma hos Roger och Desiré i år och fira midsommar.
Jaha, och jag jobbar. Men de är inget att göra åt jag får väl komma när jag kommer tänkte jag.
De är ju ingen ideé att försöka byta bort de heller. Nästa alla fastanställda hade tagit ut semester då.
Men sen när jag skulle berätta de för Anci på jobbet i dag så kom chefen precis förbi och hörde de så då blev de en liten diskussion om de.
Ja, men jag jobbar sa jag. De är inge mer med de. Jag förstår ju Anne med. De är ju jätte svårt att få in folk som kan jobba. De flesta är ju som sagt bort bjudna eller bjuder hem folk på mat. De förstår ju jag med.
Men senare på dagen ringer Anne upp på våningen och Anci svarade.
Och tydligen så hade Anne löst så jag inte behövde jobba.
Hon stackarn skulle gå in själv och jobba.
Men glad vart jag att jag slapp. =)
Slipper jag stressa hem och duscha och fixa i ordning mej innan jag ska i väg. Så de va ju jätte skönt de.





Älskar jordgubbar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0