Vecka 28

I dag gick jag in i vecka 28. Veckorna bara går och går.
Men i dag har de varit jobbigt. Har haft en tryck mot högra revbenet hela dagen. Riktigt jobbigt faktiskt. De trycker och värker hela tiden.
Är förmodligen bebisen som ligger på nått konstigt sätt.

Men de hände lite bra saker i dag med, För de första gick de jätte bra på körskolan. Fick mycke beröm. =)
Så de känns jätte possetivt. =)
Sen så kom Anne chefen min ner till mej och frågade om jag ville gå på semester redan på fredag.
Ja, men visst tycket jag. Va skönt. Så nu jobbar jag bara i morgon.
Känns jätte bra.
Så i morgon ringer min klocka för sista gången på väldigt länge.
Sen så vaknar man av andra andledningar. =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Härligt att få vara ledig nu då grattulerar ännu en gång till bäsan!

Vi kanske kan ta oss tid och träffas nu när du är ledig hade varit rolig, en fika på stan eller nå! Kramar i massor!!!

2009-06-25 @ 18:00:32
Postat av: Emelie

Bella- Men de är klart vi lär ta en fika. Jag har körlektion på torsadg och sa iaf in till stan då. Hur jobbar du på torsdag då? Kram

2009-06-27 @ 18:35:19
Postat av: Bella

på torsdag ska jag iväg på fest efter jobbet. Men någon dag nästa vecka kanske? Kram

2009-06-29 @ 12:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0