Vecka 25

I onsdags så gick gick jag in i vecka 25. Veckorna går fort nu. =)
Magen växe fort den med.
Va på återbesök hos BM i tisdags och tog blodtryck, mätte magen mm. Jag hade förlite järn i kroppen så nu har jag börjat att äta järntabletter.
Annars så såg allt bra ut. Hade gått upp lite till nu. Så totalt 7 kg har jag gått upp.
Vet inte om de är lagom eller inte. Men barnmorskan så va de alldeles lagom. Så jag liter på hennes ord.
Nu börjar återbesöken komma allt tätare. Ska dit igen vecka 26. Så de är inte så långt dit.

Men nu får de ta att bli lite värme ute. Min jacka börjar bli trång nu. Den som jag fortfarande kan ha.
Så nu vill jag kunna gå i leggings och tunika. Slippa jackan och en massa andra tjockakläder.
Men inte då. Snart är de vädret på tv. Ska ta en titt och se om solen är på ingång snart. Hoppas hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0