Tårar tårar

Har kollat på de två sista avsnitten av One tree hill säsong 6.
Ja, vad ska jag säga. Jag älskar den serien. Den är ju så bra. Och helst nu när de handlar om ett par som väntar barn.
Grinar alltid när jag tittar på den serien. Antingen av lycka eller för att de är sorgligt. Den är ju så bra.
Undra hur länge jag får vänta på säsong 7. Inte allt för länge hoppas jag.



Så bra låt!!!

Bebisen min lever om som aldrig förr. Gör kullerbyttor och sparkar mest hela tiden.=)
Så underbart att känna.
Och magen växer och växer. Ska till BM nu på tisdag igen. Vägas och mätas. Spännande.


Ja, annars har de inte varit många knop i mitt liv i dag. Har typ inte gjort ett skit. Varit hemma och trökat. Suck.
Som sagt Cliff orkade inte göra något idag. Jo, vi var till Hemköp. Spännande. Åh, vad less jag blir. Vill göra saker.
Blir så jävla rastlös av att bara vara hemma. Har trökat i detta hus hela helgen.
Vill ha körkort NUUUUU......
Gravid hormonerna spökar i min kropp i dag. Shit vad jag är kännslig i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0