Start i backe

De har Emelie övat i dag. De gick galant. Utom en gång när jag inte hittade dragläge, och fattade inte varför.
Gick ju så bra alla andra gånger. Men sen kom jag på varför, hade 2:an i. Då gick de inte alls
Men de va de ända den här gången. Annar gick allt jätte bra. Va ute med mamma i först 1 ½ timme och körde. Sen va vi hem till moster och hälsade på . Kusin min va hemma. De är inte varje dag man träffar henne. Hon bor nämligen i Norge nu. Så jag kände att vi va tvungen att passa på att åka dit nu när hon va hemma. Sen dröjer de nog till jul innan man ser henne igen.
Sen så körde jag hela vägen hem från Lindsäng med. Och dit också. Så de blev en riktig vända i dag.
Ska ut i morgon med.
Nu när jag har bilen hemma. Cliff tar nämligen Dodgen till jobbet nu. Han va in och besiktade den i dag så nu får vi köra den.
Men den gick inte igenom. Måste ställa in vänstra strålkastaren. Men de viste vi redan. Ville besikta ändå. Nu har vi en månad på oss och fixa de. Niklas ska hjälpa oss nu i helgen.
Nu får vi köra den iaf. =) Eller Cliff får köra den kanske de heter? =)

Nej, nu lär jag tacka för mej och gå och lägga mej. Klockan ringer om några timmar.
Har bara 8 pass kvar att jobba nu. Känns bra de.
Sen så är de bara att lägga all enegri på körkortet.

God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0