Söndag

Ja, då va de söndag och helgen är snart slut. Men nu är de bara 5 st arbetsdagar kvar för mej.
Sen så. All fokus på körkortet. Har pluggat lite teori nu på datan. Gjorde ett test på ya´s hemsida. Skitsvårt va de. Fick en massa frågor om parkering med tilläggstavlor. Och en massa andra kluriga frågor. Så de gick inte så bra. Måste läsa mer i boken nu.
Har tjatat på Cliff att vi ska göra nå kul.
-Vad ska vi göra då säger han bara.
-Ja, men åka nån stans. Vart som helst.
-Men var? säger han
-Ja, valbo. Jag behöver skor säger jag.
-nej, dit vill inte jag åka. säger han
-Men ut med båten då? säger jag
-Nej, inte i dag. jag orkar inte säger han
Nej, men skit i de då. Vi kan va hemma och tröka som vanligt. Sitt vid din jävla data du. Blir så jävla less på att bara va hemma. Fan, vad jag önskar i sånna lägen att jag hade körkortet fixat. Slippa vara beroende av han.
Vill ju inte ringa och tjata på nån kompis heller. Känns så dumt. De är annat om dom ringer mej.
Men jag blir galen på att bara vara hemma. Har ju inget att göra. Har städat hela huset.
Jag har pengar på kontot och har en massa saker som vi behöver köpa inna våran bebis kommer.
Men Cliff är inte så intresserad av att hjälpa till med inhandlingen av sakerna.
-Men vi har ju allt säger han.
-Jo eller hur säger jag. De är mycket vi behöver.
Hur kan han veta att vi har allt när han inte har varit med och köpt en enda pryl?
Har kan han då säga att vi har allt?
Ja, inte vet jag.
Nej nu pallar jag inte att skriva nå mer. Blir bara arg och irreterad. Suck.
Går nog och tar en dusch och försöker lugna ner mej nu.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Du kan alltid ringa mig om du vill åka någonstans eller till valbo, det innebär ju att jag oxå får sällskap till valbo och något att göra :) hehe. Dessutom så var vi dit idag så du hade kunna åkt med :) Förstår att du blir lite less och vad tråkigt att han inte varit med å handlat nå till bebisen, det är ju så roligt och man längtar ännu mer. Kramen

2009-06-21 @ 19:42:36
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kanon Madde. =) Då vet jag vem jag ska ringa.. Tack vännen.

2009-06-22 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0